Thursday, April 12, 2012

Dah Hampir 3 Minggu



:9:hye semua .. hehe .. dha lama tak upload blog nhe .. lek pun bru buka nhe blog .. blog aniez yang satu toe dha tak ble guna .. coz passwrd aniez lupa .. hehehelol

:11:Ukey nak taw tak apa yang aniez maksud kan yang kat atas toe smile.. DAH HAMPIR 3 MINGGU .. hah ! nhe pasal aniez dengan c dya .. nak tahu sape c dya .. hah .. kawan aniez lah .. hehe

:face55:ukey aniez sambung eya .. sebenar nya aniez dengan c dya dha tak kawan dha .. nak tahu kenapa .. ? aniez pun tak tahu .. c dya je toe yang tiba-tiba nda maw layan aniez .. aniez pun hairan napa dya layan aniez .. jadi aniez apa lagi .. tak maw mengalah juga kan mrgreen.. jdi aniez tak layan dya lha .. sampai lha skunk aniez tak layan dya .. nak tahu question.. selama nhe aniez anggap dya kawan baik aniez .. aniez hormat dya tpi dya yang tak hormat aniez .. ermm .. nak wat cm ne kan .. sabor je lha .. skunk dha 3 minggu kita orang tak berlayan .. hehe

:65: ukey lha toe je yang dapat aniez kongsi kan nhe hati :66:

2 comments:

Zayani said...

hi. awk orang sabah eh?

Cerita Tentang Akuh said...

Zayani~ eya .. npe eya ?